loadingimg

Wczytuję dane...

Producenci

Wyświetl produkty wybranego producenta:

Płatności


Reklamacje

Niedziałający lub wadliwie działający sprzęt - naprawy gwarancyjne

Jeżeli po rozpoczęciu użytkowania produktu okazało się, że działa on wadliwie albo nie działa wcale, możesz skorzystać z gwarancji producenta.

 

Gwarancja Producenta - Skontaktuj się z najbliższym Autoryzowanym Serwisem producenta Twojego sprzętu. Listę Autoryzowanych Serwisów znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub na oficjalnej stronie internetowej producenta.



Odstąpienie od umowy


  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów lub przesyłki, powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem sporządzenia protokołu reklamacyjnego w obecności osoby dostarczającej produkt w momencie jego odbioru przez Kupującego.

  2. W przypadku niezgodności produktów z ofertą oraz w przypadku wad produktów, reklamacje można składać w autoryzowanych serwisach wskazanych w karcie gwarancyjnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  3. Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Ustawa z dnia 02.03.2000, Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271) Kupujący będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Towar będzie przyjęty a kwota zapłaty zwrócona w całości Kupującemu, pod warunkiem, że towar zostanie zwrócony zgodnie z zapisami w/w ustawy, czyli w stanie niezmienionym (nieodpakowany i nieużywany).